DIE KRUPPS, FRONT LINE ASSEMBLY


DIE KRUPPS, FRONT LINE ASSEMBLY
Kiedy:
29 sierpień 2018@20:00
2018-08-29T20:00:00+02:00
2018-08-29T20:15:00+02:00
Gdzie:
SALA GOTYCKA
Jana Ewangelisty Purkyniego 1
Wrocław
Polska
Koszty:
70-100 PLN
DIE KRUPPS, FRONT LINE ASSEMBLY @ SALA GOTYCKA | Wrocław | Województwo dolnośląskie | Polska

Die Krupps i Front Line Assembly zagrają we Wrocławiu!

W ramach The MACHINISTS UNITED Tour 2018 do Wrocławia
przyjadą czołowi przedstawiciele sceny EBM i electro industrial – DIE KRUPPS z Niemiec oraz FRONTLINE ASSEMBLY z Kanady.
Koncert odbędzie się 29 sierpnia w Sali Gotyckiej Starym Klasztorze.

DIE KRUPPS
Światowi krytycy widzą ten zespół gdzieś pomiędzy Kraftwerk, a Einsturzende Neubauten, jako pionierów elektronicznej i industrialnej muzyki. Zespoły takie jak Front 242 i Nitzer Ebb nazywają ich swoją inspiracją. A ich własne muzyczne inspiracje oscylują gdzieś pomiędzy Depeche Mode, a innymi pionierami innowacyjnych dźwięków elektroniki. Przez ponad 25 lat, z wieloma płytami na koncie, które odniosły sukces, Die Krupps osiągnęli rangę zespołu niewątpliwie znaczącego.
Po monumentalnym i industrialnym debiucie z albumem „Stahlwerksinfonie” zaczątki stylu jaki nazywamy Electronic Body Music pojawiły się na singlu „Wahre Arbeit Wahrer Lohn” Pozostałe albumy, „Volle Kraft Voraus” oraz „Entering The Arena” stały się początkiem sukcesu i ekspansji międzynarodowej.
Kolejny album „I” przyniósł niespodzianki, a w muzyce zespołu zaczęły pojawiać się inspiracje metalowymi motywami, agresywnymi wokalami i gitarowymi riffami. Mini album „A Tribute To Metallica” potwierdził ten nowy krok zespołu, zwracając uwagę organizacji Lars Ulrich and Co, która pozwoliła zespołowi na długoterminowe umowy i kontrakty w USA.
Album „II – The Final Option” The Final Remixes – zawiera remiksy m.in takich zespołów jak: Nine Inch Nails, Sisters Of Mercy, Faith No More, Clawfinger.
Kolejny krążek zatytułowany „III – Odyssey Of The Mind” znów stał się inspiracją dla wielu nowych zespołów, które zaczęły powstawać w tym czasie. Jednym z nich jest zespół Rammstein, którego adaptacja utworu „The Dawning Of Doom” z albumu „I ” jest swojego rodzaju hołdem dla Die Krupps.
2005 rok to czas 25-lecia grupy. Die Krupps wrócili do koncertowania i okazało się, że ich występy na żywo są jeszcze lepsze niż dotychczas. Muzycy udowodnili, iż mimo przerwy w działalności nie stracili swoich umiejętności, swojej świeżości, swojej oryginalności.
Rok 2007 roku przyniósł album „Too Much History” Nowy rozdział w historii Die Krupps to jak mówi założyciel grupy: 25 lat muzyki określanej jako Metal Machine Music (metal-maszyna-muzyka) albo lepiej Man Machine Music (człowiek – maszyna – muzyka) w erze robo sapiens. W 2015 roku ukazał się album V-Metal Machine Music.
Rok później grupa nagrywa ponownie materiał z debiutanckiej płyty, który ukazuje się pod nazwą Stahlwerkrequiem, a po kilku miesiącach na rynek trafia album koncertowy „Live Im Schatten Der Ringe”.

FRONTLINE ASSEMBLY
(FLA) jest projektem stworzonym przez pochodzącego z Austri,i a mieszkającego na stałe w Vancouver kompozytora i producenta Billa Leeba, W 1986 roku po odejściu z zespołu Skinny Puppy Lebb wraz z Michaelem Balchem powołali do życia FLA i wydali parę kaset (nazywanych Total Terror I & II), które utorowały drogę kolejnym wydawnictwom: „The Initial Command”, „State of Mind” i „Corrosion”. W końcu 1988 r. zespół nagrał „Corroded Disorder”. Kolejne albumy, „Gashed Senses” i „Crossfire”, ugruntowały ich mocną pozycję na scenie industrialnej i skłoniły artystów do wyruszenia w pierwsze światowe tournée. W 1990 r. z grupy odszedł Balch, a na jego miejscu pojawił się Rhys Fulber, i w tym nowym składzie FLA wydało płytę „Caustic Grip”. Dwa lata później duet nagrał „Tactical Neural Implant” – dla wielu osób jest to szczytowe osiągnięcie muzyki industrialnej. Krążek ten do dzisiaj wyznacza to co najlepsze w tym gatunku.
W 2001 r. z zespołu odszedł Chris Peterson, a wrócił Rhys Fulber (Fear Factory, Conjour One). W 2003 r. odmieniony Front Line Assembly wydaje bardzo wyczekiwany singiel „Maniacal” a w 2004 r. album „Civilization. W 2005 r. doszło do długo oczekiwanej fuzji – Bill Leeb, Rhys Fulber i Chris Peterson wraz z nowymi członkami FLA, Jeremym Inkelem, Adrianem Whitem i Jaredem Slingerlandem, rozpoczęli pracę nad albumem „Artificial Soldier”. Ten krążek przekroczył najśmielsze oczekiwania fanów zespołu. Ciężko brzmiące bity, klimatyczne gitary, przenikliwe melodie, dynamicznie syntezatory i charakterystyczny wokal Billa Leeba stworzyły wyjątkowo spójną i niepowtarzalną jakość.
W 1994 r. ukazał się album „Milennium”, z dużymi dawkami prawdziwych i samplowanych metalowych gitar, zabrał słuchaczy w podróż wkraczającą poza dotychczasowe granice muzyki industrialnej. W 1995 r. zespół wydał płytę „Hard Wired”
Rezultatem pracy nowego składu były nowy album „Improvised Electronic Device” wydany w 2010 r. i singiel „Shifting Through the Lens”. Nowe kompozycje pokazują, że przez ponad dwie dekady działalności FLA udało się zachować swoją dominującą pozycję na scenie.. Ostatnim wydawnictwem grupy pozostaje album „Echogenetic” wydany w 2013 roku. W marcu 2016 roku ponownie do składu zespołu dołączył Rhys Fulber.
Bill Leeb nie ogranicza się do samego FLA, ale pojawia się w innych projektach takich jak: Noise Unit, Delerium, InterMix, Cyberaktif, Equinox i Synaesthesia. Muzyk także skomponował muzykę do popularnej gry komputerowej, Quake 3 – the Arena.

29.08.18 godz.20.00 Sala Gotycka w Starym Klasztorze, ul. Purkyniego 1
City Sounds
DIE KRUPPS (Niemcy)
FRONT LINE ASSEMBLY (Kanada)
bilety: 70 zł – do 15.06, 80 zł – przedsprzedaż, 90 zł – w dniu koncertu
miejsca siedzące ( balkon): 100 zł

Bilety dostępne w sieci salonów Empik, Saturn i MediaMarkt w całej Polsce
oraz w serwisach: www.staryklasztor.com.pl/bilety/, www.biletin.pl, www.ticketmaster.pl, www.biletyna.pl, www.eventim.pl, www.ebilet.pl
rezerwacje: bilety@o2.pl

Uwaga, kupuj bilety wyłącznie w autoryzowanych punktach!
Zakup biletów poza autoryzowanymi punktami sprzedaży (Facebook, aukcje internetowe, systemy odsprzedaży biletów itp.) stwarza ryzyko zakupu biletów nieoryginalnych lub nieważnych, które nie umożliwią wejścia na koncert.